Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 1152 ggr
SimsBrooke
0

Förlorat två st inom loppet av...

Den 4 okt 2008 förlorade jag min farfar, han vart 89 år och han ville verkligen dö. Han kände att han inte hade något och göra kvar i livet längre, han ville få somna in. Vi övriga har "väntat" på att farfar ska dö i ca 2-3 år, jag har alltid trott att farfar skulle dö rätt snart eftersom han har varit väldigt svag och dylikt..

den 12 Sept 2009 så förlorade vi min moster, hon blev bara 58 år. Hon har en längre tid varit sjuk i lungsjukdomen Kol, och hon har haft andra problem.

Jag känner skuld för båda att jag inte såg dem mer än vad jag gjorde speciellt farfar. Jag såg min moster 1 gång per år, det var väl mer eller mindre så med farfar oxå eftersom jag inte orkade se honom vara så sjuk som han var..

Vet inte alls hur jag ska kunna gå vidare i mitt liv efter min farfars död. har inte kunnat sörjer honom ännu, sörjer oxå min moster men inte lika mkt som jag gör med min farfar.. :'(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Axna
0

Jag tror absolut inte att din farfar vill att du ska ha dåligt samvete för att ni inte träffade så ofta…. Minns istället dem stunderna ni hade tillsamans!

Många kramar/ Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

SimsBrooke
0

Det är just dä, jag har inte så mkt minnen, det enda jag kommer ihåg utav honom är hur jag såg honom ligga i sin sjukhussäng i feb-april förra året och han hade ont och ingenting var rätt.

Den bilden har jag fortfarande på min näthinna, jag kan inte få bort den..

visst har jag minnen från min barndom och då man åkte till honom och farmor när dem bodde i sitt hus. Glada minnen men det är för få, vill ha fler från min vuxna åldern men den tiden fick jag inte. Har inte ens en bild på mig och Farfar =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke