Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 2519 ggr
Jensen1971
0

R.I.P Våran Lille Oliver

R.I.P min lilla son

Han är våran Ängel
Saknar dig Oliver

2009-06-17

2009-06-17

Mamma Isabelle
Pappa Ulf
Syskonen Leah Emelie Kevin
Kusinerna Elin Robin
Fastrar
Farfar
Morfar
Mormor
Gudmor Helena
Gudfar Joakim

Och Alla Andra Som Såg Dig Växa i Magen !

Var inte arg lilla mamma jag var tvungen att gå. Av någon anledning orkade inte mitt hjärta att slå.

Älskade pappa mitt liv blev så kort. Ta hand om varandra då jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter och det finns ingen tröst. Men lyssna till era hjärtan och ni kommer att höra min röst. Jag finns inte bland er men jag finns ändå. Och jag älskar er så!!

R.I.P min lilla son

[Norum]
0

Blir så ledsen för er skull… Vad var det som hände? Du behöver inte svara om du inte vill.. Jag vet hur det känns, jag förlorade mina 2 pojkar när jag ver i 7:e månaden. Det är många år sen nu men man glömmer ju aldrig..

xinluo
0

Ljus, kärlek och värme. Vilken vacker Ängel.

Kram xinluo

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Red-Lady
0

Han såg ut pricis som en ängel var söt han är. Jag miste en pojk i 7månaden med. Han levde bara en kvart. Så jag vet hur svårt det är. Ha det så gott du kan, Vi hörs.

Jensen1971
0

Han dog i magen i vecka 38… tyvärr… vad anledningen är vet dom inte än !!!!

Tack för alla varma ord

mvh

[Norum]
0

Åh… Stackare! Och stackars liten.. Vet att jag inte kan varken säga eller göra något för att lindra din dag. Men jag tänker på dig och vet vad du går igenom. Jag fick ju inte heller träffa mina pojkar men de finns i mina tankar ofta, ofta.. Jag älskar dom till den dag jag dör och i den bästa av världar kommer jag att få träffa dom då. Allt har en mening sägs det, men sånt här känns verkligen meningslöst..

essut50
0

Tröstkramar till er. Vet hur det känns, min första son fick bara leva i 2 timmar, fast det har gått 37 år så finns han i mitt hjärta fortfarande.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

[Norum]
0

Visst är det konstigt egentligen? Man saknar en person man aldrig kände, knappt träffade.. Ändå är det är det det största tomrummet efter dom. Man förlorade en bit av sig själv..

Heda
0

*kramar om*..Vet själv hur det känns förlorade min dotter i v 21. <3

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kram

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Emelie-E
0

Har inte sett denna innan och har inte vågat skriva på fb. Men du ska veta att jag tycker fruktansvärt synd om er!

Massor av kramar!

Starfall
0

Finner inga ord, förstår att er sorg måste vara stor Gråter Oliver är nog en av himlens vackraste änglar nu, som vakar över er dag som natt.

Tröstkramar/carro

Jensen1971
0

Tack för alla varma ord ni skickat här, har nu kommit tilbaxz till iFokus och kämpar framåt varje dag !!

kram på er alla

xinluo
0

Hälsar Dig välkommen tillbaka

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Axna
0

Jag är så hemsk ledsen att lille Oliver inte fick vara kvar hos er….

Har ni fått hjälp av sjukvården med eran sorg? Det finns olika föreningar i Sverige där föräldrar som har mist barn är medlemmar. Man kan få väldigt mycket stöd av dem. Ex. Föreningen Spädbarnsfonden kan man få en stödfamilj som vet vad man går igenom, då dem har själva mist ett eller flera barn.

Om du vill så kan jag ordna så att Spädbarnsfonden kan ta kontakt med er….

Och om ni vill prata med någon som vet vad ni går igenom, maila mig på amandasforaldrar@yahoo.se . Jag finns här, om ni vill eller behöver prata med någon!

Många kramar

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

Aicha
0

# 14: Du får jätte gärna ordna så att någon ifrån spädbarns fonden tar kontakt med oss, man känner sig så ensam i sin sorg det är ingen annan runt oss som förstår. Tack för svar!! sparar din mail adress och mailar dig när vi får tid över. Tack så mycket för din hjälp!!

Kramar Isabelle( Olivers mamma)