Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 2197 ggr
[ninanni]
0

farväl min ängla pojke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Imorgon…jag slits av två känslor..så lycklig att du äntligen får frid ..men allt känns ändå så jobbigt…jag har fällt så många tårar..frågat mej miljontals gånger..varför?

så många år som har gått utan att veta var du var,och äntligen fann man dej.

imorgon hålls minnes cermoni för min son….som jag sökt i många år..inte en chans att bearbeta sorgen..filmen är om min son chris och vad som hände..

xinluo
0

Tårarna rinner ner för mina kinder. Saknar ord.

Kramar om Dig

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[ninanni]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack,det värmde verkligen.

Musiken jag valde inför cermonin imorgon är ju Enya med "Dreams are more precious" och varför jag gjorde det är att den känns så personlig, den sången har ljudat här hemma många gånger,mina tårar fallit..när jag spelat den känns det som jag tröstat chris…och en aning mej..kanske..så till minne av min son chris, här kan alla få höra höra den,och när jag ser filmen med alla vackra landskap, tänker jag att så är det ,helt underbart vackert, där chris och alla andra barn som aldrig fick en chans till livet,är..älskar dej lilla ängel

JohannaEkroth
0

Usch jag gråter. Vad hemskt! Gråter

Mwen jag kommer alltid att undra vart de förde honom om du inte vill berätta. Oskyldig

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[ninanni]
0

Efter år av letande så hjälpte en präst mej att hitta honom, han blev kremerad och vilar nu på örnäsets minneslund i luleå,och vi fick till slut hålla en cermoni för honom.kram

Axna
0

Tårar rinner längs mina kinder… Jag beklagar verkligen att Chris inte överlevde och jag beklagar verkligen hur sjukvården behandlade dig.

Jag har hört så många fruktansvärda historier om sjukvårdens beteende mot föräldar som har mist sina barn på 60, 70, 80 och till med på 90-talet.

Men som tur är så har deras beteende ändrats radikalt. Till det bättre mot föräldrar som har mist sina barn.

/Många kramar till en änglamamma ifrån en annan änglamamma

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

Kitty41
0

Åh så fint, blir inte så ofta berörd av sånt här men nu blev jag verkligen det. Ja sjukvården är bara helt upfu**ad ibland :( Saknar verkligen ord, och Enyas musik är ju så vacker, och jag vet hur du menar och känner när en speciell låt betyder något för en, man blir så rörd…

Kramar!

Aicha
0

Så vackert du gjort det, ville sända massa styrkekramar till en änglamamma ifrån en annan änglamamma

Ceciliaolucifer
0

Jag finner inga ord :(

Jag beklagar verkligen hur du har blivit behandlad. Din video berörde mig verkligen i själen.

Kramar/C.

[ninanni]
0

Det är jag som knappt finner ord för så goa och fina människor som ni! Storbamse kram till er allaGlad era ord ska alltid finnas med mej och lille chris. Cermonin var så fin, trots sorgen så svepte även lycka genom kyrkan, kände hur han äntligen fick ro och han är med oss men nu vet han vilken väg han ska när han ska till sin sommaräng och sina vänner. kram på er.

[Tovab]
0

men? fick ni inte veta vart han tog vägen? Vad hemskt. Du var ju mamman såklart att du vill veta vart han tar vägen Förvånad Dåligt gjort av läkarna..

Sörger med dig, Vila I frid Chris! :)