Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 1466 ggr
Salladshataren
2010-02-04 14:52
0

Sov gott Flikkan77

Vår kära flikka som var aktiv och omtyckt på iFokus valde att lämna oss Rynkar på näsan

Hon var en snäll person, med ett stort hjärta. Försökte vara positiv, även om hon mådde dåligt. Flikkan77 gav stöd och goda råd till många på iFokus. Och jag hoppas att vi kommer ihåg henne som stöttade och gav råd.

Jag saknar henne, och är väldigt ledsen. Jag gråter, gråter för en internetvän som jag har förlorat. Men har aldrig träffat henne personligen. Allt känns fruktansvärt och tomt.

Jag vill spola tillbaka tiden, vill hindra detta som inträffade… Varför kunde inte läkarna hålla vad de lovade?! Varför lät de henne att gå och lida och vänta på att hon skulle få en ny tid?!

Varför?

Jag kan inte beskriva med ord om hur mycket jag saknar henne. Tänker mycket på hennes man och djur som hon lämnade efter sig. Tänker på hur mycket jobbigt och sorg som har drabbat de.

Jag är ledsen… Fruktansvärt ledsen och arg på läkarna!

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Axna
2010-02-06 14:31
0

Åh, nej!!! ;(

Sov gott Flikkan77!!

Tänker på hennes anhöriga i deras svåra stund…..

/Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

Mona22
2010-02-09 22:41
0

Jag vet inte vem denna person är men jag tycker det är tragiskt när det blir såhär.Gråter

Salladshataren
2010-02-09 22:44
0

Jag saknar henne, saknar hennes glada inlägg. Saknar allt som har med henne att göra :( För dem som vill skänka en liten slant till en bukett, kan gå in på psykologi.ifokus och kika in i tråden som heter "Liza, Flikkan"

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet