Sorg iFokus

Sorg

Etikett: sorg
Läst 1553 ggr
LillaBenice
0

??11/08-1921 -- 25/08-09??24/7-1990 -- 24/7-1990??

Jag saknar dig FARMOR!:'(

Förlåt älskade farmor för att jag inte följde med till dig..Fören det bara var knappt 2 månader kvar av ditt liv.Jag kommer aldrig glömma dig.Aldrig.Jag lovar det!Jag lärde mig en läxa.Du kanske tror att DU inte betydde något för dig..MEN det gjorde du.?Jag vet att du har det bra nu..Mycket mycket bättre en vad du gjorde på denna jord..Jag vet att du har det bra hos min syster Bodil som inte fick hjälp på sjukhuset!Som bara vart 5 timmar gammal.

Jag saknar dig syster!:'(

_Jag vet många kanske tycker att det är konstigt att jag saknar någon jag inte ens träffat..MEN hon är en stor del i mitt hjärta..EN del i min familj..Ett av de barn ÖREBRO sjukhus gjorde fel med..
_

Din storebror Björn och dig skilde det bara 9 månader på er två..Jag älskar dig och kommer aldrig att sluta göra det!du är altid min syster och det kommer du aldrig sluta vara.Jag är säker på att du skulle överlevt OM dom hade hjälpt dig!Du är född i gravidetets vecka 24 utav 40 Din bror är född i vecka 26 utav 40 och jag själv är född i vecka 29 utav 40..DU och vår bror hade EXAKT samma fel..Två blödningar i hjärnan..m.m MEN dom räddar han och sedan när dom inte ger dig hjälp så säger dom att du hade två blödningar i hjärnan..Det lyckades inte dom lura vår mor med…

Jag saknar dig älskade syster!:'(

Det här handlar om min syster och min farmor..det är många som inte trott på mig när jag bärettar det om min syster men det är sant dom vill bara inte inse att man kan födas i vecka 24 eller att sjukhus kan skita i barn…Vet man det så vet man att man inte ljuger om en sådan sak!