Min älskade vän!
Idag när jag vaknade fick jag veta en hemsk sak. Min älskade vän Mattias har gått bort. Han har lämnat oss i enorm saknad och förtvivlan. Med många frågor och lite svar. Varför just du? Det finns nog nån mening med det också, fast vi kan inte se den just nu..
Det är helt ofattbart, min älskade älskade vän..
Denna människa var en av dom där få som man känner sig helt naturlig med, en sån där som man inte kan låta bli att le till minnet av. En sån där som alltid ställer upp, i vått och torrt, i regn och snöstorm..
En sån där som lämnar ett stort hål i hjärtat och som aldrig någonsin kommer lämna minnet.
Jag vårdar minnet av dig ömt, alla gånger vi skrattat och gråtit tillsammans, alla gånger vi retats med varandra och alla gånger vi kramats och stöttat varandra.
Jag vet att du får det lite bättre där du är nu, men det är så orättvist att det skulle bli just du just nu..
Många kramar!!

Kramar om Dig…..
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Kramar om dig och hans närmsta…
Tack för kramarna..
Det känns fortfarande tungt men det kommer nog gå över. Minnet av denna underbara människa kommer aldrig suddas ut, så mycket vet jag.
"När åskan går, då tänker jag på dig min vän. Då vet jag att du drar dina gitarriff där uppe, att du spelar för oss alla. Jag har alltid älskat åskan, dessa vackra blixtar och naturens skönhet som gör sig påmind. Nu vet jag, att även min underbara vackra vän är en del av det."
KOmmer en kram från mig också. Är svårt att mista sina vänner.
Var rädda om varandra
Ler lite. Visst är det så och kanske skönt i alla sorg att man har speciella tillfällen att känna kontakt.
I början så gråter man, pratar för sig själv. skäller ut ja alla möjliga känslo utyttringar. Jag kan lova att jag hade blivet betraktad som ett fall att spärra in om man hört mig när jag kärde till o från jobbet eller var ensam hemma.Och man tror difinitivt att man aldrig kommer att kunna sova en hel natt.
Sen kommer de fina minnena. Man ler när man hör en sång, man ler när man upplever en viss situation.
Tror att Du kanske när det åskar kommer att känna en fin stund av nävaro, som om Din vän finns bredvid Dig. Kanske prata med din vän i huvudet en stund och känna ro.
Så kan jag känna ibland iallafall vid vissa tillfällen
Var rädda om varandra