Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 2457 ggr
[ninanni]
0

mamma har somnat in

den 15 okt kl:9.15 somnade mamma in efter en veckas kamp i repirator,det var plågsamt att se hennes smärta och saknaden är så stor, hon var inte bara mamma utan oxå min bästa vän. Sorgen gör on i kropp och själ och allt känns så overkligt,saknar hennes röst,hennes kramar……

xinluo
0

Kramar om Dig. Ta hand om dig nu och tänk på att varje tår blir till en vacker pärla. Det sa en person till mig förra sommaren när jag förlorade min dotter och det har jag tänkt på många gånger sen dess. Jag gråter många vackra pärlor och saknar…..

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

AusaBausa
0

Kramar i mängder..förstår din saknad, miste min pappa för 3.5 veckor sen o kan fortfarande inte förstå att han är borta…

ta hand om dig!

[ninanni]
0

värmer så tryggt när jag läste era svar,tack.. allt känns så overkligt..förra året vid samma tid som vi ska ha begravningen i nov så tog jag farväl till min son..kramar till er..sköt om era hjärtan, de ska slå många år till trots all sorg.

flisan708
0

Stor kram till dig och din familj. Vet hur det känns när ens mamma dött. Mamma dog för lite över 1,5 år sedan och jag saknar henne lika mycket. Saknaden kommer alltid att finnas där för vem är så speciell som ens mamma. Vad rädd om dig och ta hand om dig!!