Snart 5 år sedan Ängel lämnade oss
Hej på er.
har varit medlem en tag men änu inte skrivit något. Den 8 September är det 5 år sedan vår dotter Ängel lämnade oss. en timme efter födseln gav hon upp.Nu är det 3 veckor kvar. Idag fick jag ren & skär panik. Tårarna rann & kände mig bara helt tom. Måste beställa krans till graven. Måste komma på något att sätta ut i tidningen. Igår fyllde Ängels lillebror 4 år. Imorgon ska vi ha kalas. Hoppas jag kommer må lite bättre imorgon.
Livet känns så orättvist. Jag förstår inte hur vissa kan gå igenom en graviditet utan minsta problem. Medan jag själv fick slita för att få mina barn. Att överleva allting själv.Jag vet att jag ska vara tacksam för de jag har. men sorgen blir ibland alldeles för stor.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Livet är jävligt orättvist ibland, det håller jag med om… Folk som misssköter och misshandlar sina barn har inga problem att producera dem eller få dem att överleva medans underbara föräldrar mister sina eller till och med inte lyckas få några…
Stor kram på dig gumman!
Och grattis att du har en fin son i alla fall:)
#1 det är något jag oxå tänkt på. Minns så väl en historia en vän berättade för mig. Ett par satt på sjukhuset & hade precis misst sitt barn. det gick förbi en kvinna som tittade på dom & sa spydigt " Ni kunde ha tagit mitt. har precis gjort abort". Varför?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Otroligt okänsligt… Visst man måste få göra abort men man behöver verkligen inte säga sådana saker…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns så många "varför" .. och sanningen är väl att de flesta av dessa "varför" kan man aldrig få något svar på. Det FINNS helt enkelt inget svar.
Är livet orättvist? - javisst…… livet är livet… varken bättre eller sämre än så. Liv och död…. båda delarna hör till livet… så tätt sammanlänkade, och ändå totala motsatser…
Sorg… en del av detta liv… precis som alla andra känslor…
Jag känner med dig Ts… så fruktansvärt det måste kännas…
Styrkekramar