Sorg iFokus

Sorg

Etikettmedlemmarnas-berättelse
Läst 1936 ggr
ceccie
0

förlusten av ett barn

2002 hade jag en krånglig g ravititet som höll på att ta mitt liv. Mitt barn dog, o det enda kuratorn sa du får bli gravid igen. O sen babblade hon om att hon fick sitt sista barn vid 46. Jag gick aldrig dit igen. Jag vet inte om jag vågar bli gravid igen.

signemo
0

Jodå. du vågar.  Kuratorn  hade nog inte rätt arbetsplats.

Du skall inte låta hennes/hans sätt att uttrycka sig fel påverka Dig.

Har  själv misst ett  barn i 7 veckan. Har sen fått två fina  barn som nu är vuxna  En som förlöstes med tång och en som jag drabbades av RH immunisering när jag väntade. Båda var nära att inte få överleva.

Det har gått jättebra med barnen. Många blev rädda när de hört hur det var.

Men troligen var jag själv för naiv. Jag var trygg i att det skulle gå bra med barnen. Och det gick bra

Så jag känner att bli Du gravid om Du vill ha barn. Jag är fortfarande så naiv, att jag tror att det går bra. Barnet får en mor som kommer att ge mycket kärlek o värme.

Sen är jag så naiv att blir Du med barn så tror jag det är meningen.

Behöver Du nån att skriva av Dig med, så skriv. Jag tror jag är bra på att lyssna.

Många varma lycka till kramar.

Var rädda om varandra

Red-Lady
0

Det är klart att du vågar Skjälv har mist ett barn I 7 månaden.

Det var jätte jobbit . Jag har fött 4 barn efter det och Det har gott jätte bra.

Jag hoppas att allt skall bli bra för dig ha det gott vi hörs. Kram på dig

ceccie
0

Hej. Tack för era värmande ord. Jag ska tänka på vad ni skrev när jag träffat en bra kille. Tack för att ni finns

signemo
0

Kram Ceccie och önskar dig ett fint liv

Var rädda om varandra