Saknaden är stor
Det har snart gått fyra år sedan min pappa dog endast 38 år gammal :( jag var bara 13 år då…. jag saknar honom fortfarande extremt mycket och det är svårt att förstå att han är borta för alltid 😢 det värsta som finns är när en nära och kära dör ifrån än. men jag vet att han fortfarande finns med mig i mitt hjärta, men saknaden är ändå stor.
kommer alltid sakna dig pappa❤️ R.I.P
Rebecca 

Ja det är en fruktansvärd känsla när anhöriga försvinner..
🌈
ja allt känns helt tomt..
🌈
Rebecca 

Hej vet hur det känns min pappa dog med i samma ålder rätt nydligen men efter hans död händer märkliga saker.
Som att min farmor har gråtit och gråtit men en dag drömde hon att pappa sa jag ska komma och hälsa på dan efter dröm,men vart den en stor smäll i tv rummen där inne låg båda korten brevidvaran på golvet i tv rummet. i mitt rum börjar en sak spela.och det satt en svart fågel med samma mönster på pappas tjal eller hur det stavas.
Det finns nog en andra sida jag ska till medium men det väljer man själv
Och innan min pappa dog så drömde jag att han dog :( lite läskigt
hej! det är helt förfärligt när nära o kära dör. jag har faktiskt också upplevt att min pappa har varit hos mig många gånger och hälsat på. har känt att jag inte har varit själv och min katt har börjat fräsa åt ingenting ibland.
jag tror också att det finns en andraa sida, har blivit allt mer säker sedan min pappa dog.
vad coolt att du ska bli medium
😃
Rebecca 

Ja vet hoppas det kommer gå bra :)
det klart det kommer:)
Rebecca 

Helt sjukt,, en vecka efter mitt senaste inlägg dog min mamma,, känns lite som en förbannelse,, 😭 ❤️
Känns som att det varit för mycket död kring mej, den äter upp mej inifrån.
//Linda
fy då! försåt hur det känns.❤️
känns som hela livet förstörs och man vet inte vad man ska ta vägen..
// Rebecca
Rebecca